Translator ♥

wtorek, 25 czerwca 2013

Wena

Póki mam wenę twórczą powiem tyle: W A K A C J E.
I wiecie co co? Będę miała czerwone włosy w środę. Dziś zaczęłam się jarać księżniczkami w wersji alternatywnej. Np.:









Uwielbiam takie księżniczki. Jak byście mieli więcej piszcie na mój e-m@il
Jeśli również denerwują was directionerki zapraszam na stronę Directioners i Beliebers to choroba XXI wieku
Mam na tej stronie "konkursik" prowadzony przeze mnie. 
Otóż z okazji 100 like'ów poszukujemy adminów. Jeśli chciałabyś lub chciałbyś się zgłosić na admina spełnij następujące wymagania: 
- hejter
- czas
- co najmniej 2 konta
- co najmniej 14 lat
Etapy konkursu: 
1. Piszesz na privie co możesz zaoferować. 
2. Na okres próbny przyjmę max. 5 osób. Przez tydzień te osoby będą adminować.
3. Na koniec wybierzecie admina który ma zostać (jak to zobaczycie).
Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie napisz w wiadomościach. Ten konkurs nie rozpocznie się bez CIEBIE!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz